Jesteś w dobrym miejscu tu możesz uzyskać pomoc.

Serdecznie witamy na stronie informacyjnej Wspólnoty Anonimowych Alkoholików w Irlandii. Naszym celem jest przekazanie jak najdokładniejszej informacji o działających mitingach AA w Irlandii. Mamy nadzieję, że strona ta pozwoli osobom, które tego potrzebują znaleźć pomoc i wsparcie w walce z tą śmiertelną chorobą.

Numer telefonu pod którym można uzyskać informację o aktualnie działających mitingach Anonimowych Alkoholików na terenie Republiki Irlandii :

(+353) 087 33 01 230

www.aairlandia.com

 

 

Warsztaty Wspólnoty Anonimowych Alkoholików w Irlandii

Pragniemy przypomnieć, że trwają przygotowania do październikowych warsztatów. Czekamy na propozycje tematów do omówienia. Warsztaty będą prowadzić doświadczeni członkowie wspólnoty AA z Anglii oraz Regionu Europa. Wszelkie propozycje można przekazywać na adres e-mail : alkoholicy@aadublin.com  wszystkie propozycje zostaną przekazane Basi, która jest koordynatorem tego projektu .

 

Następne spotkanie Intergrupy "Irlandia" odbędzie się w dniu 24 sierpnia 2014. Miejsce spotkania: The Shamrock Lodge Hotel, Athlone, Co. Westmeath

 

Plan spotkania Intergrupy!

1. Powitanie oraz odczytanie tekstu: „Jestem odpowiedzialny”

2. Krótkie informacje oraz komunikaty z grup AA

3. Informacje ze służb Intergrupy:

Rzecznik

Sekretarz

Kolporter

Skarbik

Łącznik internetowy

Delegaci

Inne służby Intergrupy

4. Wnioski zgłoszone przez grupy AA:

5. Wnioski zgłoszone przez służby Intergrupy

- Karta Intergrupy

- Informacje na temat warsztatów

- Wybór Delegata do Regionu Europa.

- Informacja na temat nawiązania kontaktu z Irlandzkim GSO

6. Ustalenie terminu i miejsca następnej Intergupy

7. Podsumowanie wnioski z przebiegu Intergupy

8. Pożegnanie


W zakładce INTERGRUPA IRLANDIA znajduje się projekt Karty Intergrupy. Wszystkich zainteresowanych prosimy o opinie i ewentualnie własne wnioski. Autorem Karty jest Jacek - Rzecznik Intergrupy „IRLANDIA” .

aa.rzecznik@gmail.com

Grupa „Eden 2” informuje :

Grupa AA "Eden 2" zmieniła miejsce oraz godzinę spotkań. 

Mitingi odbywają się w:

       291 Hyde Road, Prospect, Limerick. (obok bus station) 

Wtorek godz. 18:30 (ostatni wtorek miesiąca miting otwarty)

 

Przedstawiamy najnowszy numer Wieści z AA. Materiał do pobranie znajduje się w zakładce

- INTERGRUPA IRLANDIA -. Życzymy miłej lektury.


To jest ogłoszenie, które ukazuje się w gazecie „Nasz Głos” w Irlandii.  Staramy się w ten sposób dotrzeć do jak największej liczby osób, które szukają pomocy.

"KOMENTARZE"

To jest miejsce w którym można podzielić się swoją opinią, doświadczeniem, własnymi przeżyciami .  Zapraszamy do umieszczania wpisów.

Napisz komentarz

Komentarze: 13

  • #1

    Przemek (czwartek, 08 maj 2014 14:05)

    Serdecznie zapraszam do umieszczania własnych opinii na temat wspólnoty Anonimowych Alkoholików w Irlandii i nie tylko. Nasza wspólnota jest stosunkowo młoda i aby usprawnić Niesienie Posłania AA musimy znać opinię innych na temat podejmowanych przez nas przedsięwzięć. Jesteśmy anonimowi i tacy pozostaniemy przekazując nasze własne komentarze..
    Pogody Ducha

    Przemek
    Łącznik Internetowy IG Irlandia

  • #2

    Uzależniony (sobota, 24 maj 2014 21:32)

    Dopiero co was znalazłem, myślę żeby się z wami skontaktować. Wiem, że muszę to zrobić.

  • #3

    piotr (sobota, 07 czerwiec 2014 16:10)

    Dzis rozumiem to czego nie potrafilem zrozumiec kiedys nie potrafilem sie przyznac do tego ze mam problem z alkoholem ani o tym nie chcialem slyszec dopiero kiedy dotarlem do wlasnego dna i trafilem na sowoje pierwsze w zyciu spotkanie grAA bedac w szpitalu na detoksie zrozumialem ze nie jestem sam i tak sie zaczela moja droga ze wspolnota dzis wiem ze to moja Sila Wyzsza dzialajaca przez drogiego czlowieka i wspolnote uratowala mi zycie dzis wiem i jestem tego wiecej niz pewny ze sma sobie nie poradze potrzebuje was wszystkich

  • #4

    paula (wtorek, 15 lipiec 2014 21:55)

    witam

  • #5

    paula (wtorek, 15 lipiec 2014 22:07)

    hmmm ciezko jest sie przyznac mlodej kobiecie w wieku 24 lat ze spozywa tak duze ilosci alkoholu.. prawde mowiac nigdy nie myslalam ze moge byc od tego uzalezniona,,, chciala bym powiedziec NIE jak ktos czestuje piwem ale ja nie potrafie poprostu lubie je pic i miec fajny stan,ale od czasu gdy od pewnego momentu mam po spozyciu alkoholu luki w pamieci i straszne wyrzuty sumienia na natepny dzien ale mimo to wieczorem po pracy usiane pred laptopem a obok mnie co stoi ?? no wlasnie piwo ... :( chcem to przerwac ale boje sie padaczki jakiejs i wgl i wstydze sie zadzwonic do AA bo co oni moga mi powiedziec?? nie wiem opiszie mi tu swoje sytuacje i czym spowodowane bylo siegniecie po alkohol ... ;(((

  • #6

    Aowiec (środa, 16 lipiec 2014 08:57)

    Hej Paula
    Jeżeli zdobędziesz się na odwagę i zadzwonisz do AA to pierwsze co usłyszysz to zaproszenie na miting AA. Dziwnie brzmi ale tak to wygląda. Tam dowiesz się wszystkiego na temat alkoholizmu oraz dostaniesz szansę na następny etap w swoim życiu, życiu bez alkoholu. Przyjdź pomożemy sobie nawzajem.

  • #7

    paula (środa, 16 lipiec 2014 22:52)

    dzieki za info ale nie wiem czy da cos to rade bo widzisz ja sie wstydze tym ze tak w mlodym wieku zaczelam pic i trwa to teraz powedzialam stop juz trzy dni wytrzymalam bez piwa ale czwarty no podkusilo i musialam wypic 2 :( wiem ze moze to dziwne co pisze ale naprawde tego sie nie da opisac w kilku slowach co nas do tego ciagnie i kusi... inni ludzie pewnie to czytaja i sie smieja, tez kiedys tak myslalam ze : ja i alkohol?? : nigdy w zyciu a co sie stalo? uwierzcie to kazdego moze spotkac osobe w mlodym jak i srednim wieku... moze i masz racje aowiec ze lepiej sie wygadaj osobie ta co ktora wie co to znaczy i co to przezyla ten stan naprawde dzieki wielkie i za odp myslalam ze juz nikt tu nie zaglada...

  • #8

    Aowiec (czwartek, 17 lipiec 2014 21:59)

    Hej Paula
    Alkoholizm to choroba. W wieku 24 lat można mieć raka i czy wtedy wstyd nie pozwoli Ci się leczyć. Lepiej przestać pić w wieku 24 lat a nie po 24 latach. Wiem coś o tym.
    Pozdrawiam

  • #9

    Edyta (niedziela, 27 lipiec 2014 08:09)

    Witam,mam chłopaka,który wiem,że lubi alkohol.Zazwyczaj jest to piwo i zazwyczaj w weekend.Ostatnio trzy piwa sprawiają,że jest pijany...Teraz jest w Pl.Pojechał na dwa tygodnie do ojca,króry jest alkoholikiem i niestety przy ojcu wypił wódkę i coś w nim pękło..(dodam,że chłopak jest nerwowy).Jego stan był tragiczny mianowicie bełkot,bóle w nogach,i stan psychiczny a ja przez telefon nie potrafiłam wiele zdziałać,dlatego wysłałam tatę z odległego miasta(chłopak błagał,żeby go ktoś stamtąd zabrał)żeby go zabrał z jego własnego domu,bo ojciec by go wykończył...Teraz jest u mnie i powoli dochodzi do siebie.Mianowicie cały się trzęsie,ledwo mówi,niemoże jeść i spać.Czy jest szansa,że nie okaże się alkoholikiem i ,że nie zniszczy mi życia???Co powinnam teraz zrobić z rodzicami,bo tak naprawdę to on może liczyć teraz tylko na nich...Czy jest dla niego szansa???

  • #10

    Krzysztof (niedziela, 27 lipiec 2014 19:41)

    Witaj Edyta . Z tego co piszesz domyślam się że boisz się o siebie i swojego chłopaka co wiąże się zTwoją przyszłością . To czy Twój chłopak ma problem z alkoholem z Twojego emeila wynika że pewnie tak , a to już pierwszy krok że jeżeli nie przestanie pić to będzie coraz gorzej . Jeżeli chcesz pomóc sobie i chłopakowi to przyjdzcie na miting . Możesz też zadzwonić na nasz numer wtedy też udzielimy Ci więcej informacji .

  • #11

    Bi (środa, 30 lipiec 2014 23:53)

    Hej Paula
    Spotkalo Cie to co spotyka wiele kobiet na swiecie, uzaleznilas sie od alkoholu i to juz jest choroba ale mamy to szczescie, ze mozna ja leczyc. Twoja historia jest podobna do wielu uzaleznionych osob wiec ja czytalam ja jak swoja. Dla kobiet jest to bardzo wstydliwe bo nasze spoleczenstwo traktuje kobiety pijane jak cos juz bardzo upadlego, facetom to jeszcze uchodzi lezec na ulicy ale nam nie i dlatego pijemy czesto latami w ukryciu. Ja zaczelam pic wczesnie bo ok 16 roku zycia ale dopiero w wieku 40 lat przestalam i bardzo zaluje, ze nie zrobilam tego wczesniej bo zyskalabym wiele lat godnego zycia. Nigdy nie myslalam, ze jest sposob na nie picie w ogole, ja chcialam tylko umiec kontrolowac picie ale niestety dowiedzialam sie, ze to niemozliwe. W AA pokazano mi jaki to sposob i zaufalam, ze maja racje. Dzis mija mi 15 lat zycia w trzezwosci i czasami mi bylo bardzo ciezko ale nie zamienilabym zadnego dnia w ciagu tych 15 lat na tamto zycie . Zycze Ci abys potrafila byc szczera wobec siebie i zaufala tak jak ja i wiele jeszcze innych ludzi.
    Powodzenia
    Bi

  • #12

    Paula (czwartek, 14 sierpień 2014 23:08)

    hej Bi,,, szczerze to dalas mi duzo do myslenia... ale od tamtego czasu tu nie zagladalam bo ja juz sie poddaje ta ktora zawsze ze wszystkimi problemami sobie radzila ale niestety z tym pier... problemem sobie poradzic nie moze :( naprawde wstydze sie tego ze pije i ciezko mi jest sie przemoc zeby sie tu zglosic boje sie najbardzie tego ze ktos sie dowie ze tam uczeszczam i bedzie sie smiac i wgl .... ale lepiec byc trzezwym alkoolikiem niz pozniej stracic przez alkohol wszystko ... nie mozna jakos tel sie kontaktowac ?? moze najpierw tak porozmawiam a pozniej sie przelamie.. naprawde z alkoholem to mi sie kojarza sie tylko zle wspomnienia ale zawsze sobie tlumacze ze 2 piwka dzienie czy 3 mi nie zaszkodza ale wiem ze tak nie jes i nie bedzie

  • #13

    Bi (piątek, 15 sierpień 2014 00:20)

    Hej Paula
    Przez telefon mozna zawsze porozmawiac ale to nie dziala wiec po co tak robic. Zrobisz jak bedziesz chciala bo to Ty decydujesz czy chcesz sie leczyc ale mysle, ze wiesz , ze ta droga wiedzie tylko w dol i nie mysl, ze Tobie sie uda. Wlasnie to jest cecha Wspolnoty AA, ze tam wszyscy jestesmy tacy sami, ze wszystkim nam jest wstyd i wszyscy sie boimy ale razem dajemy rade i idziemy nareszcie droga w gore. Sama zdecyduj .
    Pozdrawiam.
    Bi.

  • loading
Dr. Bob & Bill W.
Dr. Bob & Bill W.

Pomoc on-line:

 

 

 Boże

 

Użycz mi pogody Ducha

 

abym godził(a) się z tym czego nie mogę zmienić,

 

Odwagi

 

Abym zmieniał(a) to co mogę zmienić

 

i Mądrości

 

Abym odróżniał(a) jedno od drugiego

 

 

 

 

 

 

„Alkoholizm to jedyna choroba, gdzie na minutę przed śmiercią spowodowaną uzależnieniem, chory jej zaprzeczy”

 

 

„Alkoholizm jest chorobą nieuleczalną, postępującą, i śmiertelną w tym sensie, że zasadniczo nie zdarza się, by nawet świetnie leczony alkoholik mógł powrócić do picia kontrolowanego”

 

 

Fotografie wykorzystane w serwisie pochodzą ze strony internetowej:

www.texasdistrict5.com

Napisz do nas:

 

alkoholicy@aadublin.com